Godmorgon fylledrägg ;D

Ja, de här var en icke så mkt sovande-natt då.
Vet ni varför?

För att Fredde har kommit på att han kan hälsa på mig när han varit på krogen.
 
Kring 3-tiden vaknar jag av att någon plingar på min dörr.
"Francis? Robin? Vem?", sticker ut skallen ur fönstret och hör
 " Men de är ju jaaag....världens bästa Freedriiik" så jag öppnar och går upp och lägger mig igen.
"Jag kom på att du bor ju så nära stan så ja kan ju hälsa på dig,hihhi"

Han sätter sig gränsle över mig ( helt utan sexuella anspelningar) och vill fyllesnacka en stund.

Jag somnade omkring halv 7 i morse eftersom en annan stjärna även kom på att man kan fylleringa mig tidigt på morgonvisten. Jag borde ha jour-tider för fylleprat hädan efter;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback