Friday-fun

Upp och hoppa Carolina.

Ja, igår hade vi Take-Away middag från Lilla Kina. Det blev en Nasi Goreng för mig, galet galet gott! Samtalsämnena under middagen blev som vanligt sköna och smått spårade, sedan drog vi ut på matfesten en sväng, där större delen av stridsstyrkan stannade medan jag och Carro drog på O´learys. Där hamnade vi med hennes killkompisar som var riktigt sköna killar. Från ingenstans dök en engelsktalande man upp och satt sig bredvid Carro och sa " Oh, I´ve tryed to send 12 messages....."  Öppningsfrasen of the year? Iaf, han var en man från Canada som fick lust att resa.. Själv..
Och jag blev mkta impad över hans framåt:het (word!?) och jag förstår verkligen att man måstenog vara så för att klara att resa runt själv.

Iaf, kvälen var trevlig och när vi gick hem dök resten av BK-styrkan upp, de som hade varit hela kvällen på matfesten, och vad för mat de hade fått i sig där kan man fråga sig för dom var exhalterade som ingen annan. Och galna. Och hade idéer som inte var direkt rumsrena, men roligt var det! ;D
Sen gick jag hem och diskade och så kom grannen förbi en sväng efter att ha blivit jagad av polisen.

Sen somnade jag. Det var min kväll!


   Canadian goose 


Ikväl blir de kalas hos Lisa med Station8-utgång. Någon som är sugen på att följa me ut och DANSAAA?

Nu kommer snart mamma och pappa, då ska vi på matfesten och äta laaaangos ;D


Ha de!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag följer mer än gärna ut ;)

2008-08-23 @ 14:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback