Fancy highlife in L.A

Efter att ha suttit på den varma sandstranden i solnedgången med en nypressad jordgubbsdaquiri och min heta hollywood kändis (kan tyvärr inte avslöja namn) är jag mer än mättad av detta fancy livet jag lever i L.A (Läs Skellefteå)

Hans buttler har äntligen bäddat upp vår jättebreda vattensäng och gett oss kvällsfika på säng.
Nu ska jag stänga ner hans stora projektordator och förbereda mig för en fett grym audition med Angelina Jolie,  Jessica
Alba m.fl imorgon. Vi ska nämligen medverka i samma film. Eller, de ska bara agera statister!


God natt alla normal svensson-life människor där ute.
Själv ska jag sova gott och drömma sött här borta i guld och förmögenhet.


Natiis!




I have a dream....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback