En surfare på cykel

Ja, den här kvällen blev ju långt ifrån vad jag hade trott.
Inget klackande och uppiffande, inge SATC:ande, inge mys framför tvn.
Men de får gå ändå. För till saken hör, jag är faktiskt jävligt trött.

Var ute med K på en liten kvällsprommis på andra sidan tunneln, och där kommer Surfar´n och cyklar.

Vi pratar ett bra tag, trots att en av oss hade lite mer promille i blodet.(Not me..)

Charmen var som vanligt på topp, han var påväg ut med grabbarna men skulle " bara vara ute 1-1,5 timma för att sedan väcka mig och hälsa på" men just nu är jag nog för trött. Får ringa och säga att jag får natta honom på samma ställe som jag stötte på honom tidigare. Kanske han ger mig fler kramar och pussar på kinden. Lite 90´s men urgulligt ju.

ZzZz, godnatt, de här blir med all säkerhet det sista inlägget för denna lördag!



Och för er nyfikne kanske Surfar´n dyker upp i fler inlägg...? ;D Vi får väl se.



01:40.

Nu har jag mött upp Surfar´n och sagt godnatt ist för att vi skulle hänga här.
Men han kunde inte slita sig så han kikade förbi en sväng ändå.

Nu har jag skickat hem honom så nu ska jag äääntligen sova, ensammen i min egna sköna säng, och vet ni vad, de känns underbart! Jag vill sova själv. Utan någon surfare, utan någon alls. Bara jag och Kevin.! ;D

Nu fick jag ett sista samtal att han ha kommit hem.
Fick även veta att jag är Miss Dissar-tjejer, men den bjuder jag på, oh yes! :)

God natt (på riktigt denna gång...)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback