Död bil, Måns, Cola, Ben & Jerry

Puh, vilken dag.

När jag sätter mig i bilen vid 12.50 för att köra till jobbet och börja 13.00 så vägrar bilen gå igång.
"HELVETTE!"  var de enda ord som fanns i mitt huvud då.

Inte en enda bil fanns hemma på gården.
Knackade på hos Viktoria, ingen hemma.
Fuck fuck..

Sen kom Lina och Hanna ut.
"Ta busseen..... skynda"
Så fick Lina agera hundrastare då ja inte kunde köra hem på rasten.

Sprang ner på stan och upptäckte att nästa buss skulle göra mig en halvtimma sen. Men what to do.
När jag sitter där och väntar så glider Måns Selmerlöw förbi med en Frasse-påse. De kändes lite otippat.

När jag slutade kl 21.00 kom en snäll syster och hämtade mig. (Tack så mkt)
Hon hade varit hos mig och snott min hund över dagen. Han hade varit på våfflor & pommeskalas.

När jag kom hem bytte jag om till mjukiskläder och traskade mot Tessan.
Vi sprang över på Statoil och köpte Ben & Jerry-glass och Cola.
Denna gången testade jag en Bohemian Raspberry ( Hallonglass med brownie-bitar i, massa gott)
Vi såg en film, lite SATC (of course) sen traskade jag hem igen.

Så nu sitter jag i min säng under täcket, helt redo för en God natts sömn.


Sov gott all you bitches! :)



Kommentarer
Postat av: Erica

Vad är det du riktigt skriver? Traskade Måns bara förbi sådär..helt sonika? Och helt själv? Och med en frassepåse!!(kändisar kan alltså vara onyttiga också!)

Postat av: Leo

Testade också Bohemian för några dagar sen, den var god men Cookie Dough är fortfarande min favorit ! =)

2008-08-06 @ 12:04:29
URL: http://thepreacher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback