Booring

Det här har kanske varit den tråkigaste dagen i värlshistorien. Både i mitt liv och i min blogg.
Det har ju regnat i mängder. Jag hade ett värdelöst arbetspass mellan 13.00-14.30 idag.
Kom hem, ruskigt peppad på en långpromenad med K men vädret har ALDRIG vikit sig idag så det har blivit heelt innestående.

Vad har jag gjort ist? Inte ett SKIT.
Surfat, läst alla bloggar i världen, kikat på TV, ätit yougurt och apelsin, skämt bort ansiktet med massa Elisabeth Arden-produkter, filat fötterna, filat naglarna och nu ska jag göra nagelförlängning tänkte jag mig.

Det är alltid sånna där tjej-tjejgrejer som kom på tal när jag har absolut inget att göra.
Men de är väl bra, för sånt behövs de me! :)

Ikväll ska jag för en gångs skull lägga mig före 12. Och imorgon kommer mamma. Weeey!



Förlåt för massa hund-bilder nedan, jag vet att det är tråkigt. Men en viss dam har sagt att jag ska ha mycke bilder i mina inlägg, och eftersom detta blev ett innehållslöst inlägg får de bli några random-bilder !

    Myskväll

 Mormor & morfar bjuder K på fika

  Nu är det dax att ta tag i naglandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback