Bonden borde ta hand om sina grisar

Jaa, så har man blivit sparkad på, liggandes i Bondens senaste inlägg. Men jag ska inte vara sämre. Jag ska ge igen 10 ggr värre. Brotta ner och hoppa på som payback. Sen ska jag ta dina nylagade matlådor och springa ut från din lägenhet och skriva " NOT OKEY!" med spagetti i fet kursiv stil  på parkeringen. Sen när jag har gjort det ska jag springa tillbaka upp till lägenheten och sätta mig på knä framför dig, klappa dig lätt på bakhuvudet och säga "KSS KSS, här får du en korvbit" BIATCH!

Hur känns de nuuuu va? Picky Picky, feelin´tricky? OH YEAH! ;)





Nere i köket är radion på. P3.
Det verkar vara någon form av frågestund till en sex-kvinna.
En tjej skrev in och berättade att hon fick flytningar efter sex.
Kvinnan som besvarar frågorna säger att det kan komma kåtslem ur slidan.

Kåtslem? KÅTSLEM? Kunde hon möjligtvis pricka av ett vidrigare ord?

Nå killar, är ni för eller emot kåtslem? (HAHA!Euh..)

Kommentarer
Postat av: bonden

Haha det där var ett bra försök. Synd bara att jag inte tar åt mig av nån, vars blogg knappt är värderad till 50% av min...... LOL (sååå 2008)

Postat av: Anonym

sv: Get a life!!! ;) ;)

2008-08-24 @ 15:23:14
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback