BK gör ett nytt försök till TJING-TJONG

Inatt när jag la mig skickade jag ett sms till Picky och sa att han gärna kunde väcka mig kring 10(Jag har klagat på att jag sover för länge..), isf skulle han vara värd en hockeyutrustning i sin vikt.

Imorse kring 10 fick jag 20 sms med texten " Upp och hoppa jag vill ha min hockeyutrustning :) " Ha ha!

Upp och hoppa I did, gick en prommis med Kevve, duscha, käka och slöa i sängen en stund till.

Detta är mina resterande planer för dagen:

15:00 Hejdå-fika på Stig´s med Linda Och Cat
18:30 Möta upp (S)Martis på CK
19:00 Möta upp Kikki och Mandi på Wok&Roll för Take-Away sen gå hem till mig, dricka lite vin och käkakäkakäka.


Sen får vi se vad kvällen bjuder på för upptåg ? ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback