Back when I was young

Jag är farligt vass på att uppdatera bloggen onödigt ofta. Men är man konstans fucking ledig och fattigare än Nåågon annan så måste jag få trösta mig med min trognaste partner-bloggen!

Jag gick tillbaka ett år i bloggen för att se vad som skedde 20 Aug 2007. Uppenbarligen ingenting eftersom jag inte hadeuppdaterat då. Så jag gick tillbaka 2 år, 20 aug 2006, och då ni, då var det bakisdag i glädjens tecken!
Se kopierade inlägget nedan.



"Ja oj, nu var det visst ett tag sedan...

Hmm, saker har faktiskt hänt sedan sist. Ganska viktiga saker :)

Veckan har varit skön må jag säga. Lite jobb, men bara liite, Tacokväll hos Emma, hängning med Marre, ah hon är så kul ;) Gillar hennes tokighet och ärlighet, vad hon sa kan jag inte gå in på ;) Men hey, don´t give a shit ! :D

Vad mer då, Jo, i fredags ringde en kvinna åt mig från Skeria i Skellefteå och frågade om jag fortf. var intresserad av att gå Resor&Arrangemang, JAA JAA JAAAA JAAAAAAAAA JAAAA jag blev så glad så du kan inte förstå ;) Så upprop imorgon, bjäh, läskigt, men tur att Tatta ska gå samma så vi kan följas!;)

Förhoppningsvis blir det flytt under veckan också. Studentrum på Frögatan/A-torp tills vidare, feels OK!

I helgen var jag i Umeå med Tatta och Anna. Vi vinade fredagkväll, blev salongsberusad och började stega mot Taket, där vi varade i sisådär 10 min, sen stegade vi vidare genom centrum och hamnade på slutstation: O´Learys! Oh me love, de va så fint där ;P Bra musik och stort, betydligt större än i Skellefteå, dessutom 20+, vilket var skönt ;)
Det roligaste var dock två tjejer som hade tänkt sig komma in gratis, så de hoppade över stakeket vid uteserveringen, det roliga var att båda föll pladask när de var över. Anna applåderade, jag och Tina skrattade*haha*!  Dock blev ena tjejen upptäckt så hon fick hoppa över igen, muaha!
Tatta fick en fiskare efter sig, eller ja fiskare vet jag inte, men han försökte sig på det usla raggningsknepet att "fiska" efter henne (Kasta ett osynligtkastspö och fånga in henne) men det funkade ju SJÄLVKLART inte. Mikael hette han iaf, eller jag döpte om han till " Tina´s kille" heheheh. han var inte nå vidare intressant.
Lördag då, jo då hängde vi på stan hela dagen, satt i parken och tog en fika, handladel ite mat sen vandrade vi tillbakas till Annas lgnht där vi tog en taktikvila inför kvällens bravader. Dock var vi lugna som döden. Lagade middag sen gick vi ut och såg bio, "John Tucker must die" äntligen fick jag se den och den var brabrabra:), efter den gick vi till Wayne´s och tog en Latte.
Mysig helg helt klart!

Nästa inlägg kanske jag är Skellefteåbo, OHYES BABY!;)

Puss o hej, jätteglad tjej! /Reseförsäljar´n"

2 år går FORT!
Och här sitter jag, med ett lån på 90.000, arbetslös, fattig, uttråkad MEN JAG ÄR INTE BITTER! :D

Kommentarer
Postat av: bodja

aah, det är rätta takter :D

Postat av: Erica

visst ska du ut ikväll?

2008-08-20 @ 18:19:05
URL: http://silentforce.blogg.se/
Postat av: Marre

Frågan är ju, vad var det jag sa? haha, lite nyfiken man blir så här två år i efterhand:)

2008-08-21 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback