Ännu ett värdelöst satsarinlägg

Nu har jag käkat min supder-duper frukost bestående av två digestive och ett glas fläder-lättdryck. Mycket hälsosam och mättande frukost! (......) men jag laddar upp min hunger för en tacotallrik på Dallas :)

Och du Emma, tack för ett mysigt (delar av de..)telefonsamtal igårkväll.
Fick flashbacks från den tiden vi hängde i stan och spana in boys:)
Nuuu kommer mami så nu ska vi umgås.
See ya later =)


Här kommer en riktig värdelös satsarbild på mig, in action, attackerar både digestivet och saften






Och en finare kärleksbild på jag och Abboululiloppan


Kommentarer
Postat av: Erica

Ser jag ett försök till att låta som Kenza i din blogg? "mami" ? Huh! :P

Postat av: Erica

vaddå, så du ska inte jobba längre då? Om du ska åka med oss så får du ju rätta dig efter den tiden vi åker på lör och den tiden vi åker hem på sön. That's all :-)

2008-08-14 @ 18:17:08
URL: http://silentforce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback