4 snabba.

5 saker du ska göra idag

- Jobba
- Promenera med Kev
- Träffa Kikki & Mandi
- Laga mat
- Sova

Vad gjorde du för tio år sedan?

-Hm. Snart fyllda 12 år. Kan gissa att jag umgicks dagligen med Kim & Bettan.
Cyklade runt, lekte röda vita rosen, tillverkade egen parfym av syrén (m. Bettan),
gungade och sjöng. Sjöng sjöng sjöng. Våran (Jag & Bettans) absoluta favoritsyssla!

Ställen du bott på?

- Hemma i Norsjö.
- Anderstorp,Skellefteå
- Norrböle, Skellefteå

Fem saker du vill göra om du var biljonär?

- STOR shoppa. Köpa allt jag någonsin önskat mig.
- Förlänga håret.
- Gå en make-up artist utbildning samt nagelterapeut.
- Köpa en lyxhus utomlands.
- Resa till mina drömresmål Aruba, Peru, Malaysia, Sydamerika, Hong Kong, Hawaii, Dubai mfl.
- Ge bort pengar till familj, vänner.

Nu kan ju ni svara på dessa frågor med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback