W.W

Ah, nu är halva helgen över och inga sura miner.

Igår när jag kom hem från jobbet så ringde mobilen. Det var Stina. ´Jag blev förvånad och svarade med ett "Men faaaaaaaaan". Hon förstod innebörden av deorden iaf. Hon bjöd över mig på fest och spelning på Balzac men efter lite övervägande kände jag att Nooo, no ork at all. 2 sek efter vi hade lagt på ringde Alexandra bara för att pladdra. De va inte igår. Hon hade gått och skaffat boyfriend, så jäkla nice ! =)
Sen kom Danne förbi för att hjälpa mig komma igång med internet vilket gick sådäär..:(
Sen somnade jag rätt o slätt.

I morse var jag uppe före tuppen för att mottaga det nya köksbordet. När det var i sin ordning tokstädade jag både nedre och övre våningen i läggan. Mkt duktigt av mig. Sen startade jag en tvätt, satt mig för att plugga (gjorde  övningsuppgifter!!!!!), duscha, fika, tog ut tvätt, snörde in en ny,  duscha, gick ut o gick med K, däcka framför tv:n och nu är jag i Ursviken för att käka middag. Kebab. Mums! :)

En vit helg så skönt. Jag har varit bra på det dära varannan helg only numera.


Magen kurrar och jag inväntar måltiden med spänning. Det är ju inte direkt så att Terese är dålig på laga mat, mm mm mmh!

Jag ser Verkligen fram emot nästa helg! ;-D

Imorgon kommer min IKEA-byrå, yeey.
Min första förvaring för mina kläder i läggan, välkommet!

image240

Kommentarer
Postat av: Angelica

En sådan byrå har jag hemma hos pappa som väntar på att få flytta ihop med mig igen i en lägenhet:)

Postat av: Linda

Vit helg...?? moahahah :)) carkan.. minns nu när jag kissade K åt dej inatt när det kom en annan hund och ATTACKERADE honom?! jag kom just på det, vilken jäla hero jag var när jag räddade lilla K -mycket stolt- :D

2008-04-13 @ 22:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback