Västertorp Oh yes!

Låt mig påminna er, http://vastertorp.blogg.se

Vilket FUCKING genious!
Jag vill bara.... mmh.... läsa hans blogg 100 ggr om!

Jag är en äkta bloggnörd. Det finns inte En Blogg som jag inte läser!
...därav mitt massbloggande dagligen. (SRY!)




uppdate:

Min nyfunna idol svarade på min kommentar!


Postat av: JB

Tack!!!

2008-apr-16 @ 15:45
URL:
http://www.modebloggarsuger.just.nu/


 
SHIT ASSO!!


Uppdate (igen):

"Utmanad" av Strömmen

TRE NAMN DU GÅR UNDER
Cärk
Carkan/Cärrahoe
Carolina

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG
Rulltrappor neråt (BIG NONO)
Flygande kryp
Mögel

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG
Beror på vilket tillfälle..?;) HEHEHEHEHHEHE

TRE SANNINGAR
Jag har en kanonmysig vuffsing
Jag är inte döpt (kalla mig vad ni vill!)
Jag är från Norsjö :O

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA
MONEY!
En schysst sambo som tycker jag är KHUNGEN!
MONEY!


TRE PERSONER SOM DU UTMANAR
Catelin
Tiny
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback