Underbart

Nu när hon gått ut med det kan jag äntligen börja skriva om det.


MIN BÄSTIS SKA FLYTTA HEM FRÅN HSAND!

Åå jaaa, de är månadens bästa nyhet!


Emma, du är min pärla.
Vem kan man annars ligga på köksgolvet med efter skolan och bara skrika för att skrika,
Ligga i soffan en sen fredagskväll ooc lyssna på Dj Ross-Emotion och uppleva samma känslor,
Ha en vardagsrutin att käka apelsin tillsammans varje kväll
Göra engigantisk chokladbollsdeg i smyg och gräva i sig


Ja, hur lång kan inte listan göras...?

Jag är iaf VÄLDIGT nöjd över ditt beslut,gumman :-)

Turkiet -05
image277

Påväg till Skellefte festivalen -03
image278

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh då är för söt=)...tack jag blir tårögd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback