Trysexual som Samantha?

Postat av: Johanna
Din blogg är den bästa av alla jag läser, så jag känner mig verkligen hedrad att du vill koopa nåt av mig! :) puss på stjärten! 2008-apr-27 @ 22:08 URL: http://liqu.blogg.se

Johanna Johanna. Jag tror jag ska skriva en kärleksförklaring till dig nu när jag gått och blivit anti-killar.
Men jag tar tillbaka det för jag har inte nått det stadiet ännu. Tror aldrig jag kommer dit heller, men fan så lätt livet hade varit utan att behöva tråna och hitta en hyffsat klok grabb.



Jag och Tessan har tagit en långpromenad med Kee kee ikväll och när vi kom in hade vi ett allvarligt samtal om killar över en kopp tée.

Frågan är följande (Och den ställs främst till tjejer som hittat the perfect man)
VART FINNS DOM?
Vart ska man söka?
Vart ska man hitta?
Om man bortser från krogen

Snälla ge oss ett svaaar


Jag är glad att jag har världens sötaste doggy.
Han har börjat suga på napp nu också. Hur sött som heelst.



BHJT"&#%&"%&%#&%#
Åååååh
Jag gick in på blondinbellas blogg igen, såhär innan läggdax. Varför utsätter jag mig för detta? På min grav ska det stå att orsaken var för många besök på "Godisbella"s patetiska blogg som suger balle och de enda hon vill framhäva är att hon är en bratfjolla med en pojkvän vid namn Nils. Glömde jag påpeka att hon har en pojkvän som heter Nils? Isf, hon har en pojkvän som heter Nils. Nils har en flickvän(eller hur jag ska definiera henne) som heter ISABELLA aka Berta med lökringarna på den nya blåa märkeströjan som är så ful att jag önska jag var blind.



GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det må vara löjligt men jag tror att det är när man inte söker som man hittar dem och jag tror att det är genom vänner man finner sin prins. Inte på krogen, men möjligtvis på bush-fester. Du kommer att hitta en underbar karl, du är ju great! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback