"Titta, sooolen!"

Postat av: Ej nöjd

Blogga lite oftare...! Du är mitt enda vardagsnöje.......

2008-apr-01 @ 11:21


Jaa älskling jag försöker. (VEM ÄR DU!?!?!?!?)
Men jag har inget internet än för bajs-skeåkraft missade min anmälnin gom att skaffa nät.
Dessutom så har jag inte alltid egen dator på prakken. Jag får egentligen inte heller göra sånt här på prakken (kan jag själv tänka mig..) så jag försöker bespara det i den mån jag kan.

Men just nu är det ingen ljuvlig tara att assistera så då äre nog lugnt :)

För övrigt.. VÄDRET GÖR MIG MKT HAPPY!

Och, någon som vill dricka vin och dansa lite balett eller nått på lördag?
Jag Linda och Tina ska då de. (och några boyz typ..)
Join us! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback