Tips på att tappa 10 kg innan sommaren, uppföljaren.

Jag fick många kommentarer på de senaqste inlägget, bl.a av denna grabb


Postat av: Hampus

Men shiit, Vafan har hänt med dig? Simmning är perfekt för kroppsformen. En simmmare har inga svällande bodybuilder muskler om det nu är det som du har en sån fuckin' fobi för. När vi snackar om magen och sit-ups. När du gör sit-ups så tränar du över magen, Där är redan din mage smal, Fettet sätter sig under det området som du anstränger när du gör sit-ups. För att träna under magen så får du köra benpendlingar. Så dina sit-ups kommer inte göra din mage större. Resten är så ironsikt så jag behöver inte ens säga nåt för att dina läsare ska fatta att det är skitsnack.




Kära kära kääääära Hampus, jag trodde inte jag skulle ha behövt tillägga att det var GIVETVIS ironi, meen, tyvärr kan man visst inte förlita sig på okända människors förmåga att förstå sig på en allmän ironi längre. :-)

Nu ska jag iaf ut och gå, och Det ÄR bra för kroppen Hampus, jag vet! :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHA! JAG DÖÖÖÖÖR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback