Söndagkväll

Extra Extra :

Thaländsk nyöppning i Juni/Juli i DC´s gamla lokar. ÄNTLIGEN EN BRA RESTAURANG till lilla Norsjö :)



Spana in mina 107 album med över 6000 bilder @
http://carkan.pixbox.se  :)


Läskigt:
2 dagar före Carros födsel av Alicia drömde jag att hon skulle få en dotter vid namn Jennifer.
När hon var här och hälsade på idag frågade jag vad hon hette i andranamn. Svar: Jennifer

Jag har även drömt vad brorsan och Terese ska döpa deras framtida barn till. Men det håller jag hemligt tills dess för att de om det kommer att stämma med :)





Underbar helg. Hoppas nästa blir lika bra! ;-)

Bara veckor kvar tills R kommer tillbaka hem. Underbart trevligt

image275

Kommentarer
Postat av: Johanna

Coolt! Jag visste nog att du va en häxa innerst inne, precis som jag! :)

Postat av: Angelica

Ja vist ska de bli skönt å få hem alla! :)

2008-04-22 @ 14:33:28
URL: http://LindbergA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback