OOOO aldrig i mitt liv!

Glöm höga midjor - stringjeansen är här

LONDON. Kunderna begärde lågt skurna jeans - utan att visa rumpan. Svaret blev byxorna med inbyggda stringtrosor.

Designern Sandra Tanimura kom på idén till det brasilianska företaget Sanna.

- Det var svårt att möta kundernas önskemål med så lågt skurna jeans utan att byxorna trillade av. Jag använde stringtrosor som byxorna hänger fast i, säger hon i Daily Star.

Byxorna har redan gjort succé i Brasilien och förväntas bli en lika stor hit när de lanseras i Storbritannien i sommar.

image287


Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAHAHAH! jag avlider !
Du & jag i sådana i sommar :P ?
stackars sate som tar på sig sådana!

Postat av: syster

haha! äckligt, då måste man ju alltså slänga dem i tvätten varje dag!! äckligt, onödigt

2008-04-26 @ 09:02:57
URL: http://silentforce.blogg.se
Postat av: Angelica

Snacka om att britter inte kan klä sig!

2008-04-27 @ 16:29:16
URL: http://LindbergA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback