När vi gååår i solen så sjunger vi såhär, SOL SOL JÄTTESKÖNA SOOOL

Ahh, korta arb.pass är helt underbart.

Har hunnit vara till Ursviken och bytt däck med.
Sen unchade jag med sys och Jeandárche på Tatten. MMM.
Snart ska ja bege mig iväg och besikta bilen.

När man sitter i sin bil o glider med solglajorna på längst vägen i SOLSKENEt så tror man att de är +30 ute.
När man kliver ur bilen och känner att graderna är några färre så bir man bra besviken :/

Jag kan inte säga det nog sällan, faaaaaaaan så kul det är att  vara på flyget. ÅÅÅH!



Jag saknar min lilla Kee Kee trots hans dåliga behaveours :/


Och E, jag längtar mkt! :D :D :D You and me,heartbeat! ;-D
Snart snart!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sköter sig han inte? Då får han väl komma bort till Angelica igen då så vi får pli på han igen hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback