Inlägg riktat mot Erika Larsson :)

Postat av: Erika Larsson

Hallåj Carkan. Alltså jag vet att jag är helt ute i svängarna men vars håller du hus nu för tiden? 86orna sprider sig som bara den ju=) Hoppas allt är bra! /Erika

Svar:

Men Erika, kul att du hittat min blogg;.-D
Eftersom du inte har någon blogg att returna till så får jag svara här :)

Jo, jag håller hus i Skellefteå. Har iof bott här i två år nu så :)
Jag pluggar till resekonsult och är klar nu i maj. Eventuellt så åker jag till Stockholm och börja jobba på Arlanda (om jag får jobbet) och är borta ett tag bara för att få erfarenheten av jobbet. Annars så stannar jag här i Skellefteå så länge jag kan! :) Jo 86orna är verkligen spridda, det är inte många kvar av dem i Norsjö, iaf inte av tjejerna. Vi är ett målinriktad gäng :)
Hoppas du har det bra i huset och så (visst bor du i hus med vadhannuheter?:/), så ses vi säkert på hotte på marknaden !? =)
Haa de!


Kommentarer
Postat av: Erika

Värsta fränt att få ett eget inlägg riktat mot sig=) Ja men du det lät ju inte helt fel med jobb där nere. Målinriktade är vi nog allihopa men på olika sätt=) vadhan nu heter heter Pecka=) Ja men visst ska vi det, det börjar ju närma sig till en av Norsjös stora tillställningar=)

2008-04-04 @ 18:52:14
Postat av: EBo

Dags för utvärdering av Mördarnäsblodet! Följer du behandlingen? Har du haft något återfall av detta hemska tillstånd???

Postat av: Emma

Uppdatera jag är uttråkad=)

2008-04-07 @ 11:29:24
URL: http://emmalindfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback