Hälsotips, tappa 10 kg innan sommaren.


Här kommer lite härliga hälsotips!




Frågor och svar om kropp och hälsa


FRÅGA:
Kan jag genom att göra sit-ups få min mage lite mindre?
SVAR:
Definitivt inte! När du tränar en muskel, blir den större. Därför bör du inte göra sit-ups, såvida du inte strävar efter att ha en stor mage.


FRÅGA: Är simning bra för figuren?
SVAR:
Tja, se på valar


FRÅGA: Jag har hört att idrott är bra för hjärtat och kan förlänga livet, stämmer det?
SVAR:
Ditt hjärta är programmerat till att slå ett visst antal slag under livet. Kasta inte bort dem på träning!! Genom träning slår hjärtat snabbare, och du förkortar livet! Vill du leva längre? Ta dig en tupplur!



FRÅGA: Är choklad osund?
SVAR:
Är du tokig? Kakaobönor=bönor! och bönor, linser o dyl är vansinnigt
nyttigt, vet alla, eller hur? Det är den bästa "feel-good"-maten man kan få!!



FRÅGA: Är det viktigt att vara i god form?
SVAR:
Rund är en form, så god som någon!

image294

Kommentarer
Postat av: Hampus

Men shiit, Vafan har hänt med dig? Simmning är perfekt för kroppsformen. En simmmare har inga svällande bodybuilder muskler om det nu är det som du har en sån fuckin' fobi för. När vi snackar om magen och sit-ups. När du gör sit-ups så tränar du över magen, Där är redan din mage smal, Fettet sätter sig under det området som du anstränger när du gör sit-ups. För att träna under magen så får du köra benpendlingar. Så dina sit-ups kommer inte göra din mage större. Resten är så ironsikt så jag behöver inte ens säga nåt för att dina läsare ska fatta att det är skitsnack.

Postat av: Camilla [ G l o s s y ]

bra tips :) ha en trevlig kväll

2008-04-27 @ 16:26:32
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: Bibi

HAHAHAHA xD va det där ett skämt eller? xD

2008-04-27 @ 16:26:43
URL: http://cherryberryh.blogg.se
Postat av: Anonym

Hampus: Går man på det behöver man kanske sätta sig i skolbänken igen, varje människa behöver träna.

2008-04-27 @ 16:46:03
Postat av: Dear

Hoppas du får en härlig söndag :)

2008-04-27 @ 18:17:37
URL: http://Dear.devote.se
Postat av: Sandra Lidén

hahaha...jag dör! =) Men...verkar som att alla utanför Norsjö har förlorat känslan för ironi!? :) Kram på dig Carolina

2008-04-27 @ 18:39:13
Postat av: Hampus

hehe, Okey kanske förhastat av mig, men alla har väl läst dagens bloggar. 90% av dom är blåsta bimbos helt utan koll på tillvaron. Så det är lätt att tro att folk är dumma i huvudet nu förtiden. Ni andra som dissar mig utan att antagligen ha läst nåt av det vad jag har skrivt, Gissa vilket finger jag håller upp.

2008-04-27 @ 19:24:52
URL: http://Karki.blogg.se
Postat av: Johanna

Din blogg är den bästa av alla jag läser, så jag känner mig verkligen hedrad att du vill koopa nåt av mig! :) puss på stjärten!

2008-04-27 @ 22:08:34
URL: http://liqu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback