Funderingar mina kära vänner.

Om du är uttråkad kan du ta dig tid att läsa dessa frågor och besvara dem.

Frågor:


-Om du var tvungen att välja mellan att vara gatusopare på vårkanten och takläggare, vad skulle du välja?


-Om du vann en miljon och var tvungen att spendera dem på en timme, skulle du ta en sovmorgon

eller skulle du bjuda alla som kom in på ditt jobb på en New York-resa?


-Om du var tvungen att bli tillsammans med en av följande, en kille med grönt hår, piercings mellan

fingrarna och möggelporer på näsan eller en kvinna som enbart varit iklädd en skinndräkt med ett ormbo på huvudet, vem skulle du välja?


- Om du var tvungen att välja en av följande religioner, att varje morgon tvätta håret i klorin och sedan

gnäga 5 min på bordsskivan eller att varje morgon framkalla gråt och gråta i 20 min. och krama varje person

som passerar dig till jobbet, vad väljer du?


 

Fundera på dessa och ge mig BRA motivering till varför du valt just det alternativet.

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback