Fredag eftermiddag

Jag är hemskt trött. Jag kan gissa på att jag somnar pang boom direkt jag lägger mig i min underbara soffa när jag kommer hem.

Igår satt pappa upp en kökslampa. Det blev såååååå fint och hemtrevnaden steg skyhögt:)

Ikväll har jag försökt ragga vänner för en ev. fika på stan men det är inte direkt så att någon inte redan hade planer. Skönt, då har jag anledning att bara glassa hemma.
Förhoppningsvis kommer Danne förbi och hjälper mig med nätet, woho.

 Imorgonbitti kl 9 får jag nya köksmöbler YEEEEEEHOOOOOOOOOO!:D:D:D:D


Jag har en ny räddning. En arbetsräddning. Eller en livlina kanske man kan kalla det.
Det är följande
FXCSTO/D05MAYNYC/D15MAYSTO//R,UP

Den har räddat mig många gånger och jag kan tänka mig många andra nyblivna och erfarna säljare:)


Imorgon är jag bortbjuden på middag i Ursviken. Skönt att slippa lyxa i sin ensamhet! ;)



Nu har jag en vecka kvar på resebyrå sen börjar allvaret på Flygplatsen med tiidiga mornar och långa pass, men däremot så har jag bara 4 pass i veckan vilket är skönt :)


66 min kvar sen är soffan min!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback