FÖRRRRBBBBBB.....

ÅÅ SKITBURGARE!

Det finns en viss personal på en viss hamburgerrestaurang i detta samhälle (Norsjö) som borde tänka över sin personal ellelr iaf. UTBILDA I KUNDSERVICE!

Jag: Jag tar en blablabla..Jag tar gärna med vitlökskrydda på"
Hon: " Nej det har vi inte tid med........................"


VADÅ TID?
DU FÅR FÖR FAN LÖN FÖR ATT BETJÄNA MIG. JAG GAV DIG 45 FUCKING SPÄNN FÖR ATT GE DIG VAD JAG VILL HA.




NEJDÅ, jag är inte arg.

JAG ÄR FÖRBANNAD.

JÄVLA skitservice..
ÅH!
image266

Kråkmat!

Kommentarer
Postat av: Emma a.ka. TG

haha! Jag hoppas den smakade fyllemat ändå.

2008-04-21 @ 09:09:27
Postat av: Johanna

Så jävulskt! Jag skulle hoppa in bakom disken och sno vitlökskryddan, ingen skulle ju ändå ha tid att jaga mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback