FIN-A-LLY!

Ahhh äntligen ett fungerane internet.
Efter att i flera dagars tid bokstavligen hängt på telefonkön till All Tele, måstat lyssna på den inkompetenta människan me kvinnoröst säga "det är många som ringer, Vänjen dröj kvar"  (Vadå Vänjen!??!?!?!?!??! gör om, gör rätt, utala på svenska nästa gång) så har jag äntligen fått ett fungerande nät. Någon försökte komma åt mitt nånting via min första IP adress så om blev lite svettiga borta på SKe Kraft. Mauh..

Saaatan, titta toooolen säger jag bara. Den dyyyyser som aldrig tidigare i vår.
Puss på den!




Lunch is over, back to business..

Förresten, VART ÄR MINA FAVVOSKOR? JAG MÅSTE SKJUTA MIG SJÄLV OM DOM INTE DYKER UPP SNART!

På fredag ska jag och Kew åka buss, wieieiieie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback