Den efterlängtade kvällen!

Ja, jag ber om ursäkt för mitt vredesutbrott inatt.
Självklart var alkoholen en orsak till att jag blev arg.
Men det var ändå DÅLIG stil av personen i fråga att responda på ett önskemål på de viset..


Ja, gårkvällen kunde inte ha varit bättre.

Alla var på TOPP
Alla var TTT (Taggad Till Tusen!)
HELA gänget var där (förutom Marre och EMMA FÖRSTÅSS:) )

KANONKVÄLL!

Maria, (efternamn?) man tackar för att du älskar min blogg! :)

Här kommer lite bilder, resten ligger på
http://carkan.pixbox,se


Kommentarer
Postat av: Emma

Hela gänget..jag då??? Åhh jag får sådan ångest när jag ser bilderna hade också viljat vara med..åhh!!

Postat av: Anna

det var kul igår :) passoan var goern, synd den tog slut så fort, ha ha ha ;)

2008-04-20 @ 12:29:29
URL: http://anst86.blogg.se
Postat av: Kim

Haha, men carkan dah.. ville nästan glömma denna lördags kväll som vi hade.. åsså lägger du ut massa bilder, haha =) Nä.. jag hade det sketa kul!! Det måste vi göra om!! Puss =)

2008-04-23 @ 08:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback