Day 2

Andra dagen avklarad.
Idag har jag stått och checkat in, stått på golvet och hjälpt passagerare, städat gaten och stämmt av inne i planet med piloten för att allt ska vara klart för avfärd. Givetvis har jag inte riktigt gjort allt på egen hand, nejnej, jag måste gå med handledare of course :)
Men det är kul. Verkligen. Kan se detta som mitt framtida.
Och att få gå in i planet och snacka med piloterna.. ahhhhhhhh... igen o igen o igen å........
Jag är verkligen som ett litet barn när de gäller flygplan och allt de ikring.

Jag hoppas jag blir förlåten om jag säger att jag ska sova en sväng nu. Såhär i SOLSKENET. Men har man varit vaken sedan halv 4 är man rätt sliiiten :/

Mina fötter värker som aldrig tidigare. Klackar, ståendes i flera timmar, gå hit och gå dit... Toalettbesöken blev längre o längre bara för att kunna sitta ner en sväng och vila fötterna. :-)


Jag säger det igen, vädret alltså


♥Skyways Fokker 50 med kvinnlig pilot ;-D
image276


Kommentarer
Postat av: Emma

Du verkar vara en bra flygplatskvinna=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback