Blondin fucking Bella

Åååå, eftersom jag är ett The Voice-fan så surfade jag runt på deras sida och kom på att BlondinBella var där i morse.

Gick in på hennes blogg och där hade hon lagt upp klippet på den självgoda fjortisblondinen från STHLMs innerstad  som tror att hon är Linda Rosing no#2. Politiker, MY ASS!

Hursomhaver, "Jag äälskar att folk ska ha åsikter om mig... det är därför jag bloggar"
Aa, bra! Jag ska fan bidra med åsikter. JÄVLIGT mycke åsikter.

BlondinBella är en åsna i människokropp. Hon har halva trans-sibiriska järnvägen i käften. Hon vägra le för då tycker hon att hon ser ut som en elvaåring. YOU go Girl, det gör du whatsoever.

Om nu pappa betalar, varför inte be han stå för en enkelbiljett till Quatar.

Trevlig semester! Muahahaha








Nu kan jag omöjligt få mig en god natts sömn!

Kommentarer
Postat av: Anna

ha ha ha.. I agree. Btw läste du där hon skrev om 'att hon typ diskat 5ggr i mitt liv so far..' eh. jaha? och sen att hon ville ha mattips, men inga tips som inkluderar att ugnen, eller spisen används, och inga kolhydrater. eh. Jag säger bara EH?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback