Beautifuul.. I just want you to knooow

Jag hade väldigt hård natt.

Dröm 1: Vaknade kring 5, helt instäld på att Stina messade mig inatt och frågade om vi inte skulle bila runt i Polen och Venedig och jag svarade att jag var LÄTT på..

Efter ett tag börja ja fundera på varför hon valde just Polen och Venedig..!? Kollade i inkorgen, men inte hade jag fått något mess av henne.

Dröm 2: Jag kom på 13:02 idag att jag skulle på systemet. Jag blev helt förstörd att jag hade missat de innan dom stängde så jag försökte förgäves ringa dit för att fråga om dom kudne låsa upp igen.
Vaknade kl 7 Helt förstörd och messade Bettan att vi får fan inte missa det.

SÅ nu har jag ställt larmet på 12 IFALL jag skulle glömma!


Mamma ha köpt världens sötaste pyjamas :)





GE MIG KVÄLL OCH MASSA PASOÀ-DRINKAR :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback