Återfunnet kärlekspar

Alltså jag kan inte säga det nog många gånger. JAG ÄLSKAR VÄDRET.
Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig bättre för att verkligen få fram mina känslor.
Synd bara att man prakkar heldagarna så man missar solen. Hoppas på kanoners i helgen med, vilket det visst skulle vara..:!?!!?

Folk är klädda i tunna kläder, solbrillorna i högsta hugg.

Jag hoppas på en grillmiddag på lördag. En långlivad fest.

Anna S, skulle vi följas till Kimmen eller vad pratade du om?
Skriv en kommentar här nedan så jag vet hur du vill göra ;D



ÅÅÅÅÅÅ, vad jag längtar. ÅÅ ÅÅ ÅÅÅÅ!


PS. I found my shoooooooooes! ;-D No need to die anymore!


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅHH jag vill också

Postat av: Anna S

jag följs gäna till kimsan! :) jag kan komma förbi dig någon gång under lördagen? :) du kan ju messa så jag vet att du vet, haha ;)

2008-04-16 @ 15:28:05
URL: http://anst86.blogg.se
Postat av: JB

Tack!!!

2008-04-16 @ 15:45:06
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback