ARG !!

Min ilska är obeskrivbar för tillfället.

1, PMS

            On top of that........

.2,....Skulle börja jobba 15.45.
När jag ska köra iväg startar inte bilen. FUCK. Hur ska jag då få mig dit?
Kunde inte göra så mkt annat än att ringa och meddela detta till flyget.
Försökte förjäves att hitta någon som kunde hjälpa men det gick inte så bra.
En timma senare kom brorsan till undsättning och lyckades fixa problemet.
En timma senare anlände jag lagomt till 18.50-avgången.

Den var i sig också ett problem. Ena problemet ledde till det andra och allt kändes mer eller mindre kaos.
Tillslut gick det äntligen vägen och kl 19.30 slutade mitt pass. Skulle köra hem MEN får jag igång bilen? Big nono.
Ringde runt, frågade hela världen hur jag skulle gå till väga, frågade ramp-grabbarna om hjälp men inget gick så bra. TILLSLUT kom kvinnan från ovan och löste det. Så nu är jag hemma.

Jag är så irri att jag kan inte ens somna. ÅH.
Jävlas den imorgonbitti kl 04.30 kommer jag personligen hota Volvo-fabriken.
Mitt huvud lider av värk!

Nu bil ska införskaffas right on. Annars blir jag tokig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback