Anti-rörelse mot Blondin Bella m.fl bimbo bloggerskor.

Efter en lååångpromenad efter strandpromenaden med sys och Kew så var jag tvungen att kika runt lite på stureplan.se där de hade intervjuat Blondin Bella of c. Inga nyheter att hennes uttalanden var av värsta rang.

Däremot har jag upptäckt en flock av den högre gradens odjur, fjortisbloggare.
FÖrutom B.B så finns det Kenza och Kissie. Jag YouTube:ade Kissie och där hade hon lagt upp denna vblogg.

Helt makalöst hur människor kan sakna så mkt självinsikt och IQ som dessa.




"Hallådär bloggeen. Tjabba. Jag heter Alexandra ochjag är så jävla snnnnyyyg. vad tycker ni om mitt löshåår? Visst är jag tjock? Åh, jag måste förlora minst 10 kg tiill, fett är äckliigt. Blää. Ja iaf, jag är snygg och pappa betalar. Puuuussssss löv yoooooooou "





Jag överväger ibland att vara blondin. Det är nästan pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å fy fan så tragisk tjej!! Jag kommer att drömma mardrömmar. Var är världen på väg?!? Oh my god!! Förresten: Hur många gånger sa hon inte: A men ni får ha de så bra... typ 10000!

Postat av: Erica

What!? Vilken idiot!! "asså det är mycke finare att se ut som ett jävla äckel istället för normal" skabbig brud.

2008-04-29 @ 09:32:53
URL: http://silentforce.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja jag undrar vad fan hon tänker med. Det kan vara bra och komma på vad man ska säga innan och anorexia är ju ett sunt mål?! ÖHH NÄ! Vilket pucko, de är så att man skäms över å vara blond och funderar på att färga håret

2008-04-29 @ 10:14:46
URL: http://LindbergA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback