Aloha!

Helgen var mkt trevlig.

I lördags skulle jag och Kattis (min klasskompis) jobba själva här på prakken.
Jag var kanonnervös hela veckan och visste inte hur det skulle gå.
Men... varför underskatta sina kunskaper när det faktiskt gick över förväntan.
Vilken kick. Vi var glada när vi stängde och kände att fan, vi ska inte underskatta oss själva! :)

När jag kom hem hade Kevin käkat upp mina pumadojjor samt ett par nyinköpta pjukks i små molekyler (gissa hur glad jag blev då..........!(/"&/%%&#¤"¤%)

På kvällen kom Tessaloniki och käkade middag sen kom nåra till så vi partade loss en sväng sen gick vi ut på Ballen.

I söndags när vi skulle gå till Sörböle och hämta Kevin passerade en cyklist sos på bron. Till våran förvåning skrek han " Jävla luuder" när han passerade oss.. "............Va????!?!?" vem var han?

Nåväl, jag uppdaterar mera senare, nu ska jag sluta vara översittare och gå hem! :)

marknan 19 apr, Oh yes.
och grattis carro till flickan :)


Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback