Torsdagen den 20 september år 2007. Härlig dag! :D

Vilken mysig dag detta har varit.
Trots ledig dag ( vilket bruka innebära absolut INGENTING bara känna sig lat och stillsam..)
så har detta varit en alldeles superdag ( än så länge..)
Blev väckt av ett stycke Santa och Emilio, en busig sådan, som även bestämde sig för att väcka Gurre med knackningar på hans dörr.

Sen tog jag mig upp ur sängen, kring nio-snåret, klädde på mig myskläder och mina nya jättefina puma-dojor som en snäll syster gett mig och gick ut en sväng längst efter atorp och upp å in i skogen. ÅH så härligt det var. Alldeles tyst,stilla och småkyligt. Me like, får börja bli en vana minsann ;D

Sen käkade jag frulle, duschade, klädde mig, latade mig,lät timmarna gå, käka lunch, sminkade mig sen kom Tysken så då följde jag han till Atorp-C och så satt vi ute i solen och glajjade nån timma. Mkt trevligt.

Imorgon blir det en VÄLDIGT trevlig dag!
Juridik-läxa på skolan kring 11-snåret ( inte så skoj..) Sen fika på Waynes med Tina,Stina och Carro sen hem, duscha, göra sig fin och dricka några drinkar med Tina innan avfärd mot Älvis där det är student/korridorsfest för fulla muggar. Sedan utgång på Station 8. Friday Nightclub 20 år, mkt mkt mkt välkommen idé. Äntligen!

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt ännu men det lär väl bli som vanligt, ett stycke Santa, Tysk och kanske lite Gurra tillsatt med salt, socker och en massa kärlek.

Ahh, allt känns så skönt nu. Mmh! Jag har för övrigt en ny altan. stor. jättefin. Mkt uppskattat trots deras byggnationer och sång varje dag i 2 veckor kl 7 på morgonen :)

Jag gillar hösten. Som den är nu iaf. Lite småhurrvigt och mysigt.

Grannskapet på Frögatan är INTE att leka med. Helt helt jätteperfekt.

I love life! :D

Jag är så glad trots omständigheterna kring MR Big.. Märks det ?? :D :D :D
Ska det vara så? Ja det ska det minsann! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback