The final..

Fick sms inatt.
" Jag lämnar Sverige på Torsdag.."
Jag läste det med förtjusan men ändå ett gråtande hjärta.
FAN vad jobbigt det är. Jag hatar det, men jag har BESTÄMT mig för att fixa det. Jag ska inte ge efter denna gång.
Jag känner mig stark, det känns som att jag har " vunnit.." !

Ska försöka ta mig till D-mark ikväll och hämta lite grejer som jag gett honom. Bara som hämnd. Jag vet, gåvor är gåvor men jag vill bara ge igen. Ta igen allt och säga allt jag tycker och känner så blir det ett helt avslutat kapitel.

Fan å...
Fan...
Fan...
Fan....


Det är inte mig det är fel på, det är han!


What does´nt kill me makes me stronger!

Over and so out.


----------------------------------------------------------
17:40

Så.. Nu har man sagt hejdå för sista gången.
Nu har jag sagt allt jag tycker och känner.
Jag visste att jag inte skulle undgå tårar.

Jag får försöka leva utan honom. Min Mr Big.
Jag klarar det. Det gör jag.....
Men jag ska inte hålla tyst för hans skull.



Han brydde sig visst det!

                      ...... That´s life!

Jag älskar alla som uppskattar mig för den jag är och det jag gör.
Mina riktiga vänner. Ni är bäst. Ni gör mig hel. Ni är mitt
ALLT!



Nu ska jag torka mina tårar och bli en människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback