Snart är vi fullkomligt fullärda! :-O

En heldag med reselagen är ganska mkt. Men jävligt intressant.
Fast min hjärna har börjat tacka för sig och dra sig bakåt. Men jag ger mig inte, nej nej, jag ska vara skärpt och alert och gå härifrån mer fullärd än någonsin ! :D

Idag blev Nyårs planerat. Jag och Tina drar till Piteå och våldgästar OMY nyårsfest vilket äger rum på Pitehavsbad i högfärdigt tema samt övernattning på hotell. TREVLIGT minsann, anorlunda och något avstickande om inte annat!

I helgen är det studentmingel på Balzac på fredag och födelsedagsfest på lördag. Looking forward to it.
Jag har däremot haft torsdag hela veckan, bra jobbigt :/

Undra om man ska hälsa på Norsjö någon helg framöver..? :-D


Tjille..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback