Språkgeni.

Hej igen.
När Carolina har tråkigt gör hon mkt.

Jag fick en brilliant idé.
Jag sitter och översätter mitt namn till massa olika språk.

Här är följande: (Kar-o-lin-a Vik-ström)

Somaliska
Lagudhexmaydhoosaliiddalagatuujiyogeebubaxbuluugahlehmidhihiisunasaliidleeyihiinjirriddiisanadunlaga sameeyoa Gacanbiyoodmawjadbiyoah
(kanske råka vara världens längsta förnamn?)

Albaniska:
Kaskëoli-ria Gji-rirrymë

Arabiska:
   تيّارخليجآ كَتّان وحوض

Bosniska:

Koritoolana Zalivstruja

Grekiska:
λεκάνηoλινάριa κόλποςχείμαρρος

Nordkurdiska:
Teştozegereka  Xelîcşîp 

Serbiskt:
Kadaolana  Zalivtok

image46

En eşek och çocuk !


ps. Mange Schmidt har öppnat käften och börjat snacka i sin nya låt. Han talar ut med andra ord,
samtidigt som Petter gormar sig över sitt liv. Han har även bra lokalsinne. God damn it, han kan vägen. Han vet minsann vad det handlar om! Ahh.. Vad fan. Dam-dam-dam-dam-dam-dam-PAM-PAM!

Annars så är det väl bara för mig att hälsa från Gritz och meddela att hans liv är som en jävla soppa. Bara massa Ooo-Aaa-oooo-aaaa, hans life be like  OH-AH!


Jag gör som Run DMC och walk this way rätt mot min säng. Troett hest!

Ha de bra! :)
Mvh // Lagudhexmaydhoosaliiddalagatuujiyogeebubaxbuluugahlehmidhihiisunasaliidleeyihiinjirriddishsanadunlagasameyooa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback