PMS is not the shit.

Jadu, så var sista skoldagen gjort för detta år. Åter igen 14 januari 2008.
Nu är det praktikveckor som väntar.

Jag lider för tillfället av världens PMS.
Jag är så vansinnigt lättretad och jag skulle mer än gärna kunna utföra diverse dåd mot byggnadsgubbarna som väljer att spika utanför lägenheten varje jävla morgon.

Helgen blir en Norsjöhelg och ev. chaffis. Ska bli skönt att köra några vita helger och faktiskt minnas vad man gjort.

Just nu har jag huvudvärk pga denna omtentamen på fredag. Vissa kapitel är skit och jag frstår inte vad jag gör så jag har nog, efter lite rådgivande av Angelica, bestämt mig för att vänta tills efter jul och gå på några lektioner och kunna fråga en lärare om hjälp med det jag inte förstår. Känns lite mer värt än att bara sitta och lösa uppgifter och egentligen inte alls fatta vad jag gjort.

Ja, nu är det Inte mkt skoltid kvar. Ca en månad efter jul, that´s it. Det suger. Det suger det suger det suger.
Jag vill inte sluta än. Blääää!

Idag är det hip hurra hurra för broder stor. Tårta på lördag, oh yes!
image73
Bror und mami @ brorders bröllop.


HEJ till min kära Bettan! :)

Hejdå.



Hej igen.'Vet ni?
Guess again.
no again.
Guess again.


JAG HA BESTÄLLT EN iFONE. jag är bara väldigt glad nu, oh yes! =)

DE VA ALLT; TJINGELING :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

I februari kommer vi att bli bäst på FE;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback