Nu är jag "tvärs-över"!

Ge mig en säng med ponny-täcke.
Ge mig ett par nya stövlar, helst röda.
Ge mig en ny ryggsäck, gärna med snobben på.
Ge mig en ny regnrock, med massa prickar på.
Ge mig detta annars blir jag sur och gnällig för jag är 8 år.
(Inget försök till rim här, det  är bara sån jag är nu. Less, grinig och 8 år(?))

Vad är det med vissa lärare?
Vart på vägen gick dom fel och trodde att de hamnade i en lågstadieklass?
"Hej, mitt namn är Lena. Jag är layoutlärare... vet ni vad det är? Det är jättekul..
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablabla........"

Jaja,whatever, jag slutade lyssna så fort jag klev innanför dörren.

Hennes harem verkar vara Layout. Den VITA duken. Word. (Word! ) Harem harem harem,aaahhhhhh!


Jag har en ny idol.
En ny favvoblogg. Katrin. "Fuck you right back"stureplan.se http://www.stureplan.se/frame.php?main=/blogs/katrin/
Must read. Ärlig, hård,rak,mjuk,barnslig,vuxet,sakligt yeah you name it. Men jag finner den underhållande.
Väldans underhållande.
Hon är gift med Alex Schulman. Det är inte jag. Men han är en jävel på blogg med!
Synd att han bestämt sig för att klappa igen och sluta blogga. ♥
image45

Jag är redan astrött. Skulle kunna bygga en säng av min tröja och halsduk här bakom skärmen, tror du någon märker om jag sover en timme eller två?

What ever.. ZzZzZzzz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback