Kanelbullens dag!

Idag är det ju kanelbullens dag.
Det måste vi fira.
Helst köpa massa dyra presenter till varandra och byta dem över en nygräddad kanelbulle.

Kanelbullekanelbullekanelbullekanelbullekanelbullekanelbulle..................

ELLER SÅ INTE!
Ironi
Ironi
Ironi
Ironi.


Jag har en fråga!

VEM ÄR IDIOTEN BAKOM KANELBULLES DAG?
Vem kom på att vi ska hedra en jävla degklump med brunt mjöl i och om man äter ur den så får man hela Vikt-Väktarsverige efter sig?

Vem bryr sig om denna sockerklump som smakar tomte?

VEM BRYR SIG!

Ursäkta, Sveriges ministrar ringde och ville ha sin fantasi tillbaka!

Over and out, ge mig en kanelbulle!! image54

Kommentarer
Postat av: Tina

Alltså... sluta hacka på kanelbullen.. det finns riktigt många som gillar den faktiskt.. borde kanske tänka efter innan du säger sånna saker!

2007-10-04 @ 21:34:26
Postat av: Emma

Fasen Cark du är så rolig, det är ett rent dagsnöje att läsa dina blogginlägg... det där om pollyn och idag det om kanelbullen, ojojo vad jag sitter och skrattar för mig själv..=)

2007-10-04 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback