It´s Britney, Bitch

Gårkvällen var såå magisk.

Tjejfest för
H
E
L
A

slanten sen blev det utgång för
R
E
S
T
E
R
A
N
D
E

◊Dansgolvet var vårt.
◊Baren var kanon.
◊Tequilaracet var toppen.
◊Hemresan var glad och trevlig.

Nathalie, Alexandra och Carolina i en taxibil.
Samtalen flöt på som sådant:
Vi:"Tjaa, Frögatan tack..."
Han: " Ska bli. Haft en trevlig kväll?"
Vi: " Ja mkt...."
Jag:(efter 30 sek. åktur)  " Stoppa taximetern tack...nu..nu.."
Han: Hehehheehe.... *klick..* Jag stannade den på 60!=)
Vi: TACK fan va schysst!
Jag: "Komigen, du får sova hos mig isf...."
...vart bor du?
Han : Skiftes.
Jag: Åh då bor vi ju nära varandra. Då gör vi såhär, du släpper av dom här två på Frögatan så följer jag med dig hehehe"
Han: HAha jaaa de blir bra.
Dom andra två: HAHA Men.....
Jag: kanman önska dig när man beställer taxii?
Han: Jaaa om jag jobbar, men annars kan du ta mitt privata nr, 070 567......
Jag: *fram med luren och knappa in....*
Vi: Bra då ringer vi dig när vi ska ut då.
Han: haha jaa gör det, godnatt.
Dom: God natt.
Jag: GOd Natt, puss på dig.

1, Jag bör lära mig att inte försöka betala på annat vis EFTER betalningen redan är skedd.
2, Sluta trakasera alla taxichaufförer med trams, Carolina!




Vilka underbara brudar som jag går skola med.
Men Fan vad dom kommer att bli saknade.
Nu har vi inte mkt kvar med varandra! :(

Fast om två helgen är något stooort planerat
W
A
T
C
H
*
O
U
T


image60
image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback