Huvvaligen.

Jag kom hem till lägenheten. Jag har fått en ny sambo. Värst av allt är att han är en extrem datanörd och väldigt religös. Han har besudlat hela lägenheten med nätverk,datorer och allt sånt där tekniskt.
Inte nog med det, han har ett 20-tal kompisar där med. SOM dessutom sitter vid min dator och laddar ner Emilia-låtar. Dom sitter i min nya soffa och käkar chips. Ingen lyssna rpå mig när jag blir flyförbannad över allt som hänt där medans jag varit borta.
Min nye sambo hade klistrat upp rosa gummi-bårdar i hallen och runt toalettdörren har han klistrat röd-rosa gummi-bård och P toalettdörren sitter en jättestor gris i samma material.

Jag vet inte vart jag ska vända mig så jag försöker diskutera me dhonom och säga att det är okej om dom har "lan" här 2 ggr i veckan men då högst 5 st, men han är så jäävla envis och fast besluten om att han ska ha de hur ofta han vill och med alla hans datanördar. Jag kontrar med att jag ska  fanimig ha fest varje jävla helg och vi ska röka braj och supa så in i helvette i lägenheten och det ska bara vara en bunt y0-y0 niggas som hotar med pistol mot hans skalle var minut. Men han vägrade. Inga fester i vår lägenhet. Jag blir hysterisk och ber mamma komma dit och försöka diskutera med oss. han bryr sig fortf inte. Jag ringer Skebo, dom bryr sig inte heller. JAG SKREK OCH VRED MIG AV VREDE:..


..... sen vaknade ´jag upp och insåg att det var en dröm.  Oherregud. Hoppas Gurre fortf bor kvar där när jag kommer hem.


Jag har rotat lite i mammas garderob. Jag hittade ett par skor. As snygga skor. Men HUR I HELVETTE har hon kunnat gå i dem ! Oh myyy !
image57

Igår hamnade vi i Skellefteå efter en stunds sexsnack och Buzz-spelande i Sessans soffa.
Vägen dit var klockren. Skyhöga sångstämmor brast ut, en kisspaus efter vägen, work-outpass för vännerna i bilen, tutte-flash för förbipasserande bilar och en massa jävla dans på dansgolvet.

Vet inte hur mkt mer man kan säga än att Mina Brudar Är Helt Freaking Underbaares ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback