en krona. EN FUCKING KRONA!

Jag fick ett akut sug efter Riesen tidigare så jag drog geenast på mig en tröja och mina vita foppa-tofflor och försökte försiktigt passera den där j*vla gegghögen som är utsprid överallt här på Frögatan, vandrandes mot Handlar´n för att köpa en påse RIESEN*mjum..* Tänkte  " dom kostar ju aaaldrig mer än 25 kr.." så jag tog en tjuga och en femma och gick med raska steg.
Kom in dit, söker febrilt efter en påse Riesen. DET FINNS INTE. WHY OH WHY: FUCK. )"#=(¤(#(")/.
Näne, men what the fuck, jag får väl nöja mig med en påse Polly då. Vad kostar den?
26 JÄVLA KRONER: Det diffade en krona. EN KRONA.
Visst borde man kunna avrunda till 5-tal i detta jävla moderata land.

Så jag gick hem, utan Riesen, utan Polly och nu surar jag i min ensamhet och undra vad jag ska ersätta dem med.






...Får bli Digestive hos Stina istället!

HEJ DÅ! / En mkt sugen (på Riesen) och purken Carko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback