Carolina.

Det är en tjej som inte alltid gör det hon borde.
Hon har många dåliga egenskaper, och de flesta brukar tyvärr infalla i slutet av veckorna.
Detta tillfälle, denna supertabbe hände exakt 1 år efter den tidigare supertabben inträffade.
Värst av allt, supertabben var exakt av samma typ som den tidigare.
Fast steget värre.
Men ändå.

Gissa vad Carolina har för planer nästa helg?
Hon ska förmodligen bara bunkra upp med typ 20 liter mjölk och ta på sig så fula kläder hon kan,
låsa in sig någonstans där det är mörkt och försöka vara så anonym som hon bara kan bli.
Hon ska ha så tråkigt att hon kommer på benen igen.

Hon ska dra något gammalt över sig och skämmas rejält.
Hon ska aldrig mer ligga i dropp och EKG.
Hon ska aldrig mer vara så klantig.

Tur att hon fyller 21 om ca en månad. Vi får hoppas att hon får ett förstånd i födelsedagspresent.
Ja tack!

För övrigt så är jag pågång att ta loss mina extentions och skaffa en sensuell och intelligent-ingivande frisyr  (ingen idé att försöka för de som känner mig..).
Klippa,trixa,slinga och gud vet vad.

Jag ska bli 25!

Lycka till och tack!

Förresten...
.... Gissa om jag är på topp igen! :)
Jag känner mig väldigt nära att få den bästa present jag kan få.

Och vet ni vad?


OM....





....... så kommer mitt hjärna att skina väldigt starkt. Jag kommer att blända er alla. Hoppas ni har mörklagda glasögon nära till hands!
image66



Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback