Wake Up!

Godmorgon Sverige. ( Vilken uuunderbar daag..)
Nu är jag på benen, nyduschad och fortf bedrövad av mitt (KORTA) hår.
Jag hade hoppats på att det skulle växa ut över natten men ack sa mormor, och gick sin väg.

Igår var jag luugn som en filbunke. Satt i mitt hörn mellan mina gigantiska kuddar och mös framför Idol.
Gurre hade kompisar hos sig som fördärvat försökte få mig in till dem och kika på Idol ist. Skam för den som ger sig, jag satt kvar i mitt hörn.

Idag är det mys/tjejkväll hos Therese. Dricka vin (cider), käka Ben&Jerry, snacka skit och kanske en liten pub-runda. Sen ska jag testa hennes magiska soffa senare på natten. Sweet.

Jag har blivit världens hurt-bulle. Jag har öbrjat bojkotta lokalbussen och använder mina kära ben när jag ska gå in till stan, ist. Det tar tid men vafan.. Har också börjat på Friskvårds. De är magiskt. Det är SÅ magiskt. Och kul.. ajaj, så kul. Jag vill vara därvarje dag men man bör väl vänta 48 timmar mellan passen. Well!

Än en gång, MITT HÅR! God damn it.


Snart ska jag tillaga en mumsig lunch bestående av sallad, keso, avocado, gurka, färsk vitlök, kyckling sen ska jag väcka Gurre och försöka få me han in till stan en sväng.



Ja, så intressant var jag. Så då vet ni! Såatteeee....

Adiooos!


Hej igen.
Stan är dragen. Efter 6 försök till lunch så hamnade vi på Wok&Roll tillslut. Ändå stället där de fanns plats.
Dagens inköp, några cider och en Bailey´s-glass för 42 riksdaler.

Dit jag ville komma var att jag är så ARG att inte prutt-Andreas åker ur idol snart. Jag TÅL INTE HAN.
UUf, han har inte självförtroende för den där tävlingen. Han är så oatraktiv när han står där och velar med blicken och gungar sig fram så han blir sjösjuk. Sen så blir han så distraherad av alla kameror och publik så han tappar helt bort sig och är bara helt kass.
Han ser ut som en ler-figur desutom. Jag skulle vilja knåda ihop han och koka et suddgum av han (sånt man gjorde när man var barn) Hans fru skulle jag vilja koka till något helt annat. Kanske en matig grönsakssoppa.

Kolla själv:
image78


B - L - Ä vilket betyder BLÄ  ( Som Kisthi skulle ha sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback