tur, otur, tur, otur, tur, otur, tur, otur !!!

Jädrans järnspikar!!!!!!!!

Hur har denna dagen varit?
Hm, inte något ut över det vanliga kanske.
Råkade shoppa lös lite på lunchen*ajaj* i och med detta även återvända tillbaka till praktiken en hel del försenad eftersom Gina Tricot takes my breath away!

Annars har jag faktiskt ställt mig på kö hos alla lägenhetsuthyrare som finns i denna stad.
Fick även klarbesked om att jag får praktisera på flygplatsen till våren *YEEES YEEEEEEEES YEEEEEES*
det var helt klart top of the day, fan vad jag har velat det! :D:D:D
Så nu blir det ett bilinköp dessutom med tanke på att det krävs för att kunna vara där.

Fick sluta 45 min. tidigare än vanligt så jag drog mig ut i den FÖRBANNAT kalla kylan för att dra en svängom på gymmet, vilket kanske inte var sådant genidrag med tanke på min o-frisk:het !

När jag kom hem drog jag en dusch sen middag.
Det började med att varje jävla kastrull rasade ur skåpet, och när jag skulle bängla ut stekpannan så kom resterande. "Ffffuuuuuck!" Aja!
När jag tog ut mackaron-paketet var  det upp och ner. "dubbelfffffuuuuucck"
Åt helvette med mina mackisar! AH OTUR

Så, sedan sju har jag sprungit runt i min vit-rosa pyjamas och viftat med min, numera, extremt lilla hårtoffs! :(
Nu ska jag nog satsa på sömn i brist på annat! ( 21:26 !!)

God natt mina kära beundrare, ni är bäst! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback