Min hjärna skrämmer mig ibland.

Alltså min dröm inatt. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Drömde att jag vaknade upp, och bredvid mig låg två bebisar, tvillingar, kineser, som som och var orörbara.
Jag fattade ingenting, men mamma sa att jag hade fått barn.
Jag frågade henne om jag hade tyckt att det gjord eont men det hade jag inte tyckt för att dom kom  ut när jag sovde. Jag hade ingen aning om vem pappan var för jag känne rju ingen kines. Så jag funderade och kom på att det finns ju en liten kines i en by utanför Norsjö (han var den enda jag kunde komma på) så jag antog att han var pappan (även om vi aldrig haft någon kontakt med varandra what so ever, han  är ju ändå typ 8 år yngre än mig).

Ena barnet döpte jag, såklart, till Leon, men det andra visste jag inte alls vad jag skulle döpa den till.
Ida Lundström kom och kollade på mina nyfödda barn. Hon höll i Leon och kastade in han i väggen för att se om han levde. (ÖÖH?)
Jag tyckte att mina barn var så fula och var så avundsjuk på Sandra Johanssons lille söte bebis.

Sen vaknade jag av mina snoozningar, men tänkte att jag måste somna om för mina barn är viktigare än skolan, så jag somnad eom.. vaknade igen efter 5 min, samma tanke, SOMNA OM!, So I did, vaknade igen efter 5 min. och var DÅ påväg att ringa till Malin på praktiken och säga att mina barn är viktigare än att gå till skolan i tid.
image87

Sen slog jag mig i huvudet och försökte få in i skallen att det vaar ju bara en dröm.

Sen när jag kom till jobbet så läste jag tidningen där det var bild på ett spädbarn, och då fick jag sådana mamma-känslor i mig.

SÅ nu har jag bestämt mig.

Ge mig ett barn, men inte tvillingar för det har jag inte råd med, dessutom har jag bara ett namnförslag till framtida son, Leon.   Andra tips?


För övrigt slog det just mig, när jag var barn funderade jag över vilket land siamesiska tvillingar kom från!


Ja, undra vad jag funderade på innan jag somnade igår! :O

Over and out, jag ska nog göra en undersökning!
Kebabrulle here I come!
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback