Helgen är på ingående.

JA!
Så var det att.....
Idag har jag varit duktig, faktiskt.
Började morgonen med att ställa larmet på 04.45 ( Jag vet....MEN)
..bara för att få snooza i ett jävla tag till. Nästa gång ringde klockan 05.40 och sista gången 06.45.
Men jag beslöt mig för att snooza till 07.15 och därmed käka frulle på "jobbet" ist.
Klev upp,sminkade mig, fixa håret, packade mina gymkläder och lunchlåda, traskage ut till bussen ( idag varjag lat) och åkte in till stan. Gick till Ica och köpte en Domina, en ost&skink-macka och en mer, sedan väntade praktiken. Första timmarna spenderade jag till att läsa aftonbladet,expressen,norran, kolla facebook blabla, you name it. Jag har ju egen dator så då kan man unna sig sådan lyx ;)

Sedan fick jag kika t/r reguljärflyg  ARN-JBN över jul/nyår. Det var INTE billigt. Billigaste man kunde komma undan, om man åkte med ett charterflyg låg på hela 17.000, såå...

Sen fick jag boka in en grupp till New York..
Sen fick jag avstämma faktureringar...
Typ en heldag! Spänstigt värre.
Sen kom läraren Kerstin in för att prata med mig så vi satt oss i lunch.rummet och pratade masssor och vips så var klockan 17.00 och tid för gym med bror.
Och där var en brud.. aaahh.. fan vad jag fick jupp på henne. Tajta svarta byxor, svart tight tröja, supersminkad och en stor keps på snedden. Självupptagen och barbie-wannabe. Synd, det var ändå inga fresha killar och träna. ;D

Nu är det intag av tonfisksallad och juice, mjum. Jag tänker på Tina just nu. Tina+Tonfisk=sant.

Ikväll ska jag se Bonde söker fru hos Moa hade jag minsann tänkt mig! ;D

På lördag ska vi svänga våra lurrviga. Hur magiskt som helst. Fan, jag saknar Tina i vissa sammanhang.


SAS säkerhet är under all kritik, så åk med Skyways för guds skull! ;) ;) ;) ;)


Shower now, hejsvejs, jag saknar en tjej sóm heter Bettan, typ hur mkt som helst! :/

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en kanonbra onsdagskväll! ♥

Postat av: Johanna

Hej! Kika gärna in på min blogg och ge förslag på snygga t-shirt-tryck :) Ha en bra kväll!

2007-11-21 @ 19:06:38
URL: http://johannaottilia.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Hm.. Antingen via någon bloggs kommentarlista, eller via "Senaste inläggen" skulle jag tro. ;)

2007-11-22 @ 18:32:02
URL: http://classiiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback