Happy birthdaay!

Carkan goes allätare.

Aj!

Var på stan en sväng. Bankärende, systemärende, försöka avvisa hela TVÅ stycken penga-tiggare, kebabrulle-köp, bussåkning hem. Äntligen fick jag min förtjusande kebabrulle made by the Kebabmannen him self.
Men jag åt visst lite mer än själva rullen. En foliebit slank med och det känns i halsen ! :S Auuh!


Julshopping julshopping julshopping så det bara står härliga till. Eller vänta.. nää!
Det finns ju ingen tid för det ! :/ Ev. en svng till Luleå med Santa framöver. Would be nice.

Nu har jag hicka.
Jag har kronisk hicka.
HICK!

HICK!

HICK!

...less!

Well, ikväll kommer bror+Tessan, syster+Patrik hit för lite vaniljglögg,pepparkakor, gula bullar( vad kallas dom nudå..?) och IDOL! Ikväll SKA Andreas ut. Annars blir jag förbannad på riktigt!


JA MÅ HON LEVA JAAA MÅ HON LEVA JAAAA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅR!

Vad är det för en daag, är det en vanlig daaag, nej det är EMMAS födelsedag hurraa hurraaa hurraaa!
Grattis
v
ä
r
l
d
e
n
s

finaste kompis!
♥♥♥image80♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh,gillar inte tiggare...vet inte varför men jag får dåligt samvete när jag ser dom. =/ grattis till kompisen! =D ha en bra dag =)

Postat av: Emma

såg intressant ut,så började läsa. =) bra blogg ju! =D läs min med ;P...ha de så bra

2007-11-23 @ 13:55:24
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Emma

hej igen! =) jag har prvat mig fram plus att det finns dom som bloggar om bloggdesign. =) här är en som är jättebra:
http://cillenl.webblogg.se/bloggdesign.html

hoppas du fixar det! =)

2007-11-23 @ 14:09:04
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Emma

tack carkan, vad fint=)

2007-11-25 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback